استفاده حتی بیشازپیش از پنلهای فیبرکربنی در خودرو نهتنها به استحکام آن کمک میکند بلکه به مقاومت در برابر هوا را نیز کاهش میدهد. تغییرات اعمال شده که در تونلهای باد این شرکت به آزمایش رسیده، تاییدکننده این ادعاست. از سوی دیگر این شرکت با تغییراتی در سیستم تعلیق فراری ۸۱۲، ارتفاع آن را حدود ۳۵ میلیمتر کاهش داده است. با این وجود این شرکت برای سهولت عبور خودرو از دستاندازهای خیابان، یک سیستم تنظیم ارتفاع نیز به آن اضافه کرده تا با فشردن یک کلید شامل افزایش ۴۰ میلیمتری ارتفاع شود.
شرکت نوویتک در این مدل تغییرات زیادی در پیشرانه عظیم ۶.۵ لیتری ۱۲ سیلندر V شکل فراری 812 SuperFast اعمال نکرده و توان خودرو همان ۷۸۹ اسببخار با گشتاور ۷۱۸ نیوتنمتری باقی مانده است. این در حالی است که این شرکت تغییرات عمدهای در سیستم اگزوز داده و یک نمونه با دهانه ۱۱۰ میلیمتری برروی ۸۱۲ نصب کرده که در دو حالت رنگآمیزی مات یا براق قابل سفارش خواهد بود. این تغییرات موجب کاهش وزن ۱۱ کیلوگرمی نسبت به نسخه پایه فراری 812 SuperFast شده است. همچنین این سیستم اگزوز مجهز به سیستم کنترل از راه دور اگزوز برای تغییر میزان گاز خروجی و تولید متغیر صدای تولیدی است.
استفاده از رینگهای عظیم برند وُسِن به قطر ۲۱ اینچ در جلو و ۲۲ اینچ در عقب نیز نمای بسیار جذابتری از این خودرو به نمایش گذاشته است. در کنار آن رنگهای سفارشی خاص به همراه استفاده از جیر، چرم و فیبرکربن در ترکیببندی کابین خودرو قابل سفارش است. نوویتک هنوز حرفی از قیمت خودرو به میان نیاورده اما هیچ چیز از این شرکت ارزان خارج نمیشود! با توجه به قیمت پایه ۳۳۵ هزار دلاری فراری 812 SuperFast باید انتظار افزایش قابل توجه قیمت در این مدل را داست.
در ادامه تصاویر مربوط به اتومبیل Novitec Ferrari 812 Superfast را مشاهده میکنید.